Kentucky: Raz na zawsze Trump24 min
Niecały rok po ponownym objęciu urzędu prezydenta przez Donalda Trump wielu jego wyborców żałuje swojej decyzji. Zupełnie inaczej jest w piątym okręgu wyborczym w Kentucky, jednej z najbiedniejszych części kraju, gdzie mieszkańcy stoją murem za Trumpem.