Kentucky, SUA: Trump împotriva tuturor24 min
La aproape un an de la victoria lui Trump, unii votanți regretă alegerea făcută. Nu ese cazul alegătorilor din districtul 5 din Kentucky, unul dintre cele mai sărace din Statele Unite. Districtul 5 din Kentucky este acum un bastion al mișcării MAGA, iar reporterii noștri s-au întâlnit cu susținători, foști mineri și familiile lor, credincioși devotați guvernați de Biblie și reprezentanți locali ai Partidului Republican.