Chat-ul VR: sexualitatea viitorului?
Corpuri ireale, hipersexualizate, mutante... În VR Chat, dorința este întruchipată în 3D, sexul devine un spectacol și fantezia o realitate (virtuală). Tracks vă invită în acest metavers în care emanciparea sexuală se realizează prin pixeli și ERP (joc de rol erotic) cu artiștii Jennifer Gold și Antoine Briot, dansatoarea erotică Elya și creatorul 3D N3k0.