Unreal, hypersexualised, mutant bodies... In VRChat, desire is embodied in 3D, sex becomes a performance and fantasy a (virtual) reality. Tracks immerses you in this metaverse where sexual emancipation is achieved through pixels and ERP (erotic role play) with artists Jennifer Gold and Antoine Briot, erotic dancer Elya and 3D creator N3k0.