Haiti: coaliția criminalilor39 min
Temuta coaliție a bandelor Viv Ansanm („Să trăim împreună”) îngenunchiat Port-au-Prince. Capitala haitiană a devenit o adevărată zonă de război, cu mii de victime și numeroase cartiere distruse și golite de locuitori.