Rusia: viața sub amenințarea dronelor
Atacurile cu drone, blocarea internetului și represiunile fac parte din viața de zi cu zi a rușilor. Unii aleg indiferența, alții trăiesc cu frică sau încearcă să se opună. „Tracks East” urmărește artiști, activiști și voci ale opoziției pentru a vedea cum revenirea mecanismelor sovietice transformă societatea rusă.