Rosja: pod presją dronów31 min
Ataki dronów, blokady internetu i represje naznaczają codzienność Rosjan. Jedni wybierają obojętność, inni żyją w strachu lub próbują stawiać opór. „Tracks East” towarzyszy artystom, aktywistom i współzałożycielce Memoriału Irinie Szczerbakowej, pokazując, jak powrót sowieckich mechanizmów zmienia rosyjskie społeczeństwo.