Rosyjska nowa normalność32 min
Trzy lata po pełnoskalowej inwazji Rosji na Ukrainę, życie w kraju zmieniło się nie do poznania. Choć z pozoru wydaje się, że w Rosji jest tak jak zawsze, to pojawiła się nowa warstwa społeczna – rodzin wzbogaconych na odszkodowaniach za śmierć żołnierzy na froncie.