„Noua normalitate” din Rusia32 min
„Tracks East” călătorește adânc în provinciile Rusiei, departe de marile orașe, pentru a arăta cum este viața cetățenilor obișnuiți din zonele rurale. După ani de conflict, starea de urgență a devenit noua normalitate.