Ukraina: walka o kulturę31 min
Jaka jest rola artystów w czasie wojny? „Tracks East” śledzi losy ukraińskich twórców, których życie zmieniła rosyjska agresja. Niektórzy porzucili instrumenty i chwycili za broń, inni szukają nowych form wyrazu. W piątym roku wojny Ukraina wciąż na nowo definiuje swoją kulturę, tożsamość i opór.