Tracks - Food PornNicolas Cage
He’s a versatile actor who is forever experimenting with how to portray the human condition on the silver screen. Often drawn to unusual characters that stray into madness, Nicolas Cage has boldly blazed his own trail in Hollywood for the last four decades.