Karambolage Polska - Powstanie WarszawskieNicolas Cage
Nicolas Cage traktuje aktorstwo jak eksperyment: z pasją, bez kompromisów, zawsze na całego. Od Oscara za „Zostawić Las Vegas" po ryzykowne niezależne projekty jak „Mandy” czy „Świnia” udowadnia, że sztuka wymaga odwagi – by eksperymentować, ryzykować i nie podobać się wszystkim.