Liban: dzieci, wojna i ja38 min
„Jako dziennikarz opowiadam o życiu innych. Po raz pierwszy mówię o swoim” – wyznaje Wissam Charaf. Libański reporter wraca do własnych doświadczeń z dzieciństwa, naznaczonego kolejnymi wojnami Izraela z Libanem. Osobista opowieść splata się z losem czteroletniego Alego, okaleczonego podczas izraelskiego bombardowania w 2024 roku.