“As a journalist, I tell other people’s stories. For the first time, I’m going to tell mine.” Beirut, March 2026. As a new Israeli bombing campaign pounds Lebanon, journalist and filmmaker Wissam Charaf gives a moving account of a childhood shattered by successive conflicts.