Liban: eu, copiii și războiul38 min
„Când ești jurnalist, povestești viața altora. Este prima dată când vorbesc despre a mea.” Beirut, martie 2026. În timp ce o nouă campanie de bombardamente israeliene lovește Libanul, regizorul și jurnalistul libanez Wissam Charaf ne oferă o poveste cutremurătoare despre o copilărie distrusă de conflictele succesive.