Ikea: Stăpânul Pădurilor
Dincolo de imaginea echilibrată și prietenoasă cu natura, gigantul suedez al mobilei – cel mai mare consumator de lemn din lume – dă dovadă de practici lipsite de scrupule. O investigație edificatoare asupra acestei companii cu un apetit insațiabil ce distruge planeta.