How Ikea Plunders the Planet
Behind its wholesome and eco-friendly image, the Swedish furniture giant - the world's biggest consumer of wood - has some highly unscrupulous practices. An investigation into the Scandinavian multinational with an insatiable appetite for raw materials, or how Ikea plunders the planet.