Dolly Parton
Chiar a trădat Dolly Parton muzica country atunci când a decis să colaboreze cu Beyoncé, regina necontestată a R&B-ului? O privire amănunțită asupra carierei lui Dolly Parton, dar și a începuturilor muzicii country ne arată că nu. Muzica country nu este doar a țăranilor albi din sudul Americii.