Cei ce fug de America lui Trump
Alarme aeriene, buncăr în sat, și cratere de la drone rusești prăbușite: așa arată cotidianul pentru localnicii de la graniță cu Ucraina. Maria Horobeț este poștăriță în satul Plauru, la granița României cu Ucraina. "Nu trece o zi fără un avertisment de raid aerian", spune ea. Pentru că la doar 200 de metri se află portul ucrainean Izmail, care a fost deja atacat de mai multe ori. Sătenii români văd exploziile de peste Dunăre.