Re: Romania on Alert
Maria Horobet is a postmistress in the Romanian village of Plauru, on the border with Ukraine. Not a day goes by without an air raid warning, she says. Because just 200 metres away, across the Danube, is the Ukrainian port of Izmaïl which has been targeted by Russian drone attacks.