Polonia ia în calcul regenerarea zonelor umede de la granița estică pentru a se proteja de o posibilă invazie terestră rusă. Greu de traversat de vehiculele blindate, mlaștinile și turbăriile au și un rol esențial în combaterea schimbărilor climatice, deoarece pot stoca cantități mari de CO₂.