Nowe pokolenie francuskich rolników31 min
We Francji niemal 200 gospodarstw rolnych znika każdego tygodnia. Rolnicy przechodzą na emeryturę, a ich dzieci coraz rzadziej chcą kontynuować ich pracę. Są jednak i tacy młodzi ludzie, którzy decydują się przejmować dawne gospodarstwa — dla nich własna farma pozostaje największym marzeniem.