Liban: powrót na południe13 min
Nahida Choobi, jej mąż Ahmad oraz ich dzieci Mohamed i Mariam żyją na wygnaniu od ponad półtora roku. Naqoura, wioska, w której mieszkali, położona dwa kilometry od granicy z Izraelem została zrównana z ziemią przez armię izraelską.