Liberia: Kush, drogul morților vii
Nahida Choobi, soțul ei Ahmad și copiii lor, Mohamed și Mariam, trăiesc în exil de un an și jumătate. Satul lor, Naqoura, situat la doi kilometri de Israel, a fost unul dintre primele bombardate de armata israeliană în octombrie 2023, apoi ocupat și golit de locuitori. Odată cu retragerea trupelor israeliene, au putut să se întoarcă acasă, dar totul este distrus.