Niepewna przyszłość belgijskich mikrobrowarów31 min
Program został wyprodukowany przez RTBF i jest częścią Historii z kontynentu, inicjatywy europejskich mediów publicznych (ARD, LSM, RTBF, SRG SSR i ZDF), koordynowanej przez ARTE.