Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Widmo rosyjskiego imperializmu znów krąży nad Europą Środkowo-Wschodnią. Polska, Norwegia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Estonia – wszystkie te kraje obawiają się ekspansjonizmu swojego sąsiada. Jak reagują na rosyjskie zagrożenie?