Kuba: kryzys w raju
“Od Krymu wszystko się zaczęło i tu wszystko się skończy” – powiedział Nedim Useinow, działacz krymskotatarski. To zdanie stało się echem, które usłyszymy w każdej części okupowanej Ukrainy. Jednak wiele osób traktuje je z niedowierzaniem: czy odzyskanie Krymu jest w ogóle możliwe?