Pomóc mężczyznom przeżyć żałobę31 min
Chłopaki nie płaczą”, tak śpiewał T.Love ponad 20 lat temu. „Silna płeć” nadal wstydzi się swoich emocji, nie pokazuje po sobie ani smutku, ani bólu. Ma to poważne skutki na zdrowiu fizycznych i psychicznym. Eksperci twierdzą, że musi to się zmienić i próbują czasem zaskakujących metod, by nauczyć mężczyzn przeżywać żałobę.