Re: Helping Men Learn to Grieve
Men often have difficulty giving expression to their emotions, especially older generations. Feelings such as pain and grief are hard to let out, with consequences for mental and physical health. Experts believe that this must change and are using unexpected methods to teach men how to grieve properly.