Many French people cross the border to Belgium to end their lives in dignity, where assisted dying is possible.
Ciprian Hord is a psychologist and photographer who wants to change the stigma of mental illness in Romania.
Volunteer doctors from the Greek mainland visit remote Aegean islands to provide vital healthcare.