Rwanda: Cisza słów
Trzy kobiety z plemienia Tutsi opowiadają o ludobójstwie z 1994 r.: oskarżają francuskich żołnierzy z "Operacji Turkus" o gwałcenie ich w obozach dla uchodźców w Murambi i Nyarushishi. Ten dokument, współreżyserowany przez francusko-rwandyjskiego pisarza i muzyka Gaëla Faye oraz reżysera Michaela Sztanke, po raz pierwszy zbiera świadectwa Prisci, Marie-Jeanne i Concessy.