Włochy: Monteviasco, zapomniana wioska31 min
W Monteviasco nie ma sklepu, lekarza, szkoły. Położna na górskim szczycie w Lombardii wioska jest odcięta od świata. Od siedmiu lat nie działa kolejka linowa jedyne sposoby na dostanie się do wioski to dwugodzinna wspinaczka lub lot helikopterem. Na miejscu na stałe mieszka tylko pięć osób.