Re: Monteviasco - Italy's Forgotten Mountain Village
With no shops, no school, and only reachable via a two-hour hike from the valley below, Monteviasco is a very quiet mountain village. Since the cable car stopped running in 2018 the small settlement is cut off from the world with only five year-round residents. Can the village survive?