Twist - Retro-mania: coś więcej niż nostalgia?Flower Power
W XVII wieku w Republice Zjednoczonych Prowincji Niderlandów wiele artystek specjalizowało się w przedstawianiu świata natury. Maria Sibylla Merian, Alida Withoos i Maria Moninckx poprzez swoje prace przyczyniły się do rozwoju botaniki i zoologii. Dziś ich pełne precyzji i wyrafinowania dzieła są na nowo odkrywane przez historyków sztuki i naukowców oraz prezentowane w najważniejszych muzeach świata.