Poczucie nieskończoności30 min
Czy nieskończoność jest matematyczną, obliczalną wielkością, oznaczoną symbolem? A może raczej czystą ideą, którą filozofia wciąż na nowo formułuje? Czy może uczuciem? Odpowiedzi udzielają artystki Yayoi Kusama i Isabelle Krieg, astrofizyk Heino Falcke, pisarka Ghislaine Dunant oraz Humanhood Dance Company.