Infinity: How Does It Feel?30 min
Can infinity be defined? is it something that we can feel? And can we express it in a work of art? Twist finds out with artists Yayoi Kusama and Isabelle Krieg, astrophysicist Heino Falcke, novelist Ghislaine Dunant and the Humanhood Dance Company.