Templele culturii - Efectul BilbaoTwist
Poate fi infinitul definit printr-o formulă matematică sau ține mai degrabă de gândire și emoție? Documentarul explorează diferitele sensuri ale infinitului prin vocea artistei Yayoi Kusama, a artistei Isabelle Krieg, a astrofizicianului Heino Falcke, a scriitoarei Ghislaine Dunant și a companiei Humanhood Dance Company.