KIDS - W poszukiwaniu miłości42: Odpowiedź na prawie wszystko
Robimy wiele, aby uniknąć bólu. A gdy już się pojawi - sięgamy po środki przeciwbólowe. Niektórzy twierdzą nawet, że nasze społeczeństwo unika nie tylko bólu fizycznego, ale także emocjonalnego - chociażby unikając konfliktów. Jednak bez dyskusji i dialogu nie ma kompromisu, nie ma społecznej spójności. Czy zatem potrzebujemy więcej bólu?