Rumunia: kreatywna opieka psychiatryczna31 min
W Rumunii chorzy psychicznie są ciągle stygmatyzowani, niechęć społeczeństwa sprawia, że wielu chorych wycofuje się z sąsiedzkiego życia. Ciprian Hord, psycholog i fotograf, pracuje w nowym szpitalu. Uzbrojony w aparat fotograficzny, empatię i kreatywność pomaga swoim pacjentom odzyskać godność.