Putin i jego armia cieni
Od pełnoskalowej inwazji na Ukrainę w 2022 roku Rosja nasila tajne operacje na terytorium Europy. Podpalenia, sabotaże i działania destabilizacyjne – od pożaru centrum handlowego w Warszawie po akty wandalizmu wobec miejsc pamięci – wpisują się w strategię wojny hybrydowej. Dokument ARTE analizuje metody Kremla i sieci stojące za tymi operacjami.