Armata din umbră a lui Putin în Europa
Incendieri, sabotaje și operațiuni de destabilizare: de la invadarea Ucrainei în 2022, Rusia și-a intensificat activitățile clandestine pe teritoriul Europei. Acest documentar oferă o imagine de ansamblu asupra tacticilor folosite de armata din umbră a lui Putin în această confruntare hibridă.