Putin's Shadow Army in Europe
Arson, sabotage and destabilisation operations: since the invasion of Ukraine in 2022, Russia has stepped up its covert activities on European soil. This documentary provides an overview of the tactics employed by Putin’s shadow army in this hybrid confrontation.