Re: Ukraine - Drone Wars
Before the war, they were marketing entrepreneurs, techno DJs or IT consultants. Now they are at the front flying drones to defend their country. Ukrainian drone pilots are inflicting devastating casualties on the Russian army with homemade explosives tied to hastily produced drones. ARTE Re: visits an Ukrainian drone unit deployed in a secret location near Kharkiv.