Ukraina: wojna dronów31 min
Przed wojną byli konsultantami marketingowymi, DJ-ami lub programistami. Dziś zasiadają za sterami, broniąc swojego kraju przed rosyjskimi wojskami. Ukraińscy piloci dronów, tacy jak ci z jednostki „Jasne Oczy” są obecnie jednymi z najskuteczniejszych żołnierzy na polu bitwy. Kim są ci ludzie i co nimi kieruje?