Ungaria: Sănătatea mintală a tinerilor
Psihicul multor tineri din Ungaria nu este într-o stare bună. Centrelele de asistență sunt suprasolicitate. În același timp, după pandemie, sănătatea mintală a devenit o prioritate în întreaga Europă.