Gaza: iadul din închisorile israeliene
Arestări în masă, dispariții forțate, încarcerări arbitrare fără acuzații sau judecată, detenție în secret, tortură generalizată, tratamente inumane și degradante: rapoartele numeroaselor organisme internaționale, printre care diverse agenții ale ONU și multiple ONG-uri, documentează actele de tortură și condițiile inumane la care sunt supuși toți prizonierii palestinieni deținuți în Israel după 7 octombrie 2023.