Gaza: piekło izraelskich więzień
Masowe aresztowania, wymuszone zaginięcia, uwięzienia bez aktu oskarżenia i procesu, przetrzymywanie w odosobnieniu, powszechne tortury oraz nieludzkie i poniżające traktowanie – raporty licznych organizacji międzynarodowych dokumentują warunki, w jakich przetrzymywani są palestyńscy więźniowie w Izraelu.