Izrael: upamiętnić 7 października25 min
Nakręcony w miesiącach poprzedzających obchody 1. rocznicy ataku terrorystycznego przeprowadzonego przez Hamas, dokument bada zmieniającą się świadomość Izraelczyków po traumie 7 października. Zbiera świadectwa ocalałych, by zrozumieć, jak naród się z niej podnosi, ale i zilustrowac schemat narastania nastrojów nacjonalistycznych.