Izrael: Młodzi ultranacjonaliści25 min
Od masakry z 7 października 2023 roku, skrajna, religijna prawica zdobywa coraz większe wpływy w Izraelu. Jej przedstawiciele są w rządzie i marzą o wygnaniu Palestyńczyków. Równie silna jest ich młodzieżówka, która wroga widzi nie tylko w Arabach, ale także wśród ultraortodoksyjnych chasydów.