Liban: Hamas i Fatah13 min
Bejrut leży zaledwie 80 kilometrów od granicy z Izraelem. W libańskich obozach dla uchodźców Palestyńczycy i Palestynki z niepokojem obserwują zaciekłą wojnę między Izraelem a Hamasem w Gazie.